آخرین اخبار
کد مطلب: 157120
امام جمعه موقت لردگان ؛
مسموم کردن دانش آموزان بي گناه جنايت کوچکي نيست / دستگاه هاي امنيتي و اطلاعاتي عوامل اين جنايت را شناسايي و دستگير کنند
تاریخ انتشار : 1401/12/19
نمایش : 381
حجت الاسلام سعيدي در رابطه مسموميت اخير دانش آموزان در کشور گفت : اين جنايت يک جنايت کوچکي نيست و اميدواريم که دستگاه هاي اطلاعاتي و امنيتي سر شاخه هاي اين مسئله را کشف و به قوه قضاييه معرفي کنند تا به سزاي اعمال خود برسند، البته دشمن هميشه در کمين است و هميشه در حال فتنه انگيزي هستند و اين فتنه ها هميشه هست و تا جريان حق و باطل هست تا مبارزه هست ، از اين دسيسه ها و خناس گري ها وجود دارد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان ؛ حجت الاسلام مهدي سعيدي امام جمعه موقت شهرستان لردگان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با اشاره به شناخت امام خود گفت : شناخت امام توسط پيرو به اين معناست که پيرو خودش را با امام و با دستورات امام تنظيم کند ، خيلي از معارف دين را اهل بيت با لسان دعا بيان کردند، خداوندات خودت را طوري به من بشناسان که پيامبرت را درست بشناسم، شناخت دقيق امام منوت به شناخت پيغمبر است و منوت به شناخت نبوت و شناخت نبوت مشروط است به شناخت الله تبارک و تعالي است.
 
وي افزود : شما نگاه کنيد انحرافاتي که در امت اسلام پيش آمده ، فرقه و نيرنگ هايي که در جهان اسلام پديد آمده است، بعد از پيغمبر(ص) گروه هاي مختلف فرقه هاي مختلف ، عقابد مختلف ، مذاهب مختلف ، يکي از علل مهم آن نشناختن درست خداوند متعال بود،  توحيد را دررست نشناختند ، يعني اگر ما بخواهيم امام شناس شويم بايد خدا را درست بشناسيم .
 
حجت الاسلام مهدي سعيدي تصريح کرد : وهابي را نگاه کنيد، توحيدشان توحيد ناقصي است ، توحيدي است که منجر به امام شناسي نمي شود ، نبوت پيامبر را ناقص شناختند ، به همين علت است که خدا را درست نشناختند و به تبع آن پيامبر را هم درست نشناخته اند. براي هر قومي و امتي هادي و هدايت گري وجود دارد ، پس اگر پيامبر را درست شناخته ايم ، منجر به اين ميشود که نبوت بايد ادامه داشته باشد، زمين بدون حجت خدا نخواهد بود.
 
وي ادامه ادامه داد : امام مهدي (عج) امام موجود موعود است، وقتي چنين تفکري در مکتبي وجود داشته باشد که امامي حاضر و ناظر هست ، در آن مکتب ناميدي راه ندارد ، يکي از اثرات مهدويت و اعتقاد به مهدويت و اعتقاد به مهدويت اميد به آينده است. خوش بيني به آينده است که جبهه حق پيروز ميدان خواهد بود ، خدا اراده کرده که مستضعفين وارثان زمين خواهند بود و اين اراده الهي است، پس وقتي افق آينده مسير حق اين است، در اين مکتب ناميدي راه ندارد ، در اين مکتب ياس و افسردگي راه ندارد.
 
حجت الاسلام سعيدي در خطبه دوم نماز جمعه لردگان ضمن تبريک به مناسبت اعياد شعبانيه گفت : در جشن نيمه شعبان به مناسبت ولادت منجي عالم بشيريت مهدي موعود (عج) شاهد حضور پر شور مردم در مسجد مقدس جمکران که بيش از سه ميليون و پانصد هزار نفر از عاشقان اين حضرت حضور يافتند و اين نشان از تقواي امت اسلام و ملت ايران و تعظيم شعائر الهي است.
 
وي در ادامه با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري به مناسبت هفته درختکاري و منابع طبيعي گفتند: ما بايد به تبع از  توصيه هاي رهبر انقلاب مبني بر کاشت نهال و شعار هر ايراني کاشت سه نهال که اگر ما اين رهنمود را عملي کنيم ، قطعا تحول عظيمي در محيط زيست خواهد شد و کمک بزرگي به اقصاد کشور خواهد شد.
 
امام جمعه موقت لردگان تصريح کرد : همانطور که رهبر انقلاب اشاره کردند اگر وضع اقتصاد کشور وابسته به يک محصول باشد اقتصاد تک محصولي به جايي مي رسد که هم اکنون شما مشاهده مي کنيد ، ما امروز هم نسبت به ارزش پول ملي مشکل داريم و هم در زمينه تورم و گراني مشکل داريم و مسئولين بايد از همه راه ها نسبت به برطرف کردن اين مشکلات استفاده کنند.
 
وي با اشاره به اينکه به پايان سال 1401 نزديک ميشويم گفت : کساني که متمکن اند و دستشان به دهانشان مي رسد کمک هاي مومنانه خود را از نيازمندان دور و اطراف خود دريغ نکنند ، چراکه يکي از سفارشانت قرآن کريم به اهل تقوا همين انفاق هاي مالي است.
 
حجت الاسلام سعيدي در رابطه مسموميت  اخير دانش آموزان در کشور گفت : اين جنايت يک جنايت کوچکي نيست و اميدواريم که دستگاه هاي اطلاعاتي و امنيتي سر شاخه هاي اين مسئله را کشف و به قوه قضاييه معرفي کنند تا به سزاي اعمال خود برسند، البته دشمن هميشه در کمين است و هميشه در حال فتنه انگيزي هستند و اين فتنه ها هميشه هست و تا جريان حق و باطل هست تا مبارزه هست ، از اين دسيسه ها و خناس گري ها وجود دارد.
 
حجت الاسلام سعيدي با اشاره به روز 22 اسفند که روز شهداء نامگذاري شده است گفت : 22 اسفند روز بزگداشت شهداء است و سالرزو تاسيس نهاد مقدس بنياد شهيد توسط امام خميني رحمت الله عليه در سال 58 است  و اين روز را هم گرامي مي داريم و همچنين روز 23 اسفند سالروز شهادت يکي از سرداران و فرمانده هان شهيد شهرستان شهيد هادي سعيدي که يکي از جوانترين شهداي شهرستان بودند که در عين جواني راهي جبهه حق عليه باطل شدند و رشادت هاي بسياري را از خود بجاي گذاشتند .
 
وي در پايان گفت : روز 25 اسفند هم روز بمباران شيمايي شهر حلبچه هست توسط ارتش بعث عراق، ارتشي که توسط آمريکا و نظام سلطه حمايت مي شد و حتي به مردم خودش هم رحم نکرد ، يعني در منطق استکبار و سلطه جز منافع شخصي و حزبي مردم جايي ندارند و اين حرکت رژيم بعث که با چراغ سبز آمريکا بود نشان داد که حتي مردم خودشان برايشان مهم نيست و اين نشانه هاي خوبي براي شناخت دشمن است، براي آنهايي که دم از حقوق بشر مي زنند و بهانه اي براي سلطه جويي بيشتر و نفوذ و قدرت طلبي در دنيا دارند.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس